Dop

Idag började min dag klockan 7 efter 5 timmars sömn. Men vi klev upp vid halvnio då jag duschade och sen åkte till lokalen för att fixa, göra klart tårtorna och duka. Gjort som sagt, sen hem och fixa mig. Kvart över två vad vi i kyrkan och det gick hur bra som helst, Kasper skulle såklart utnyttja ekot i kyrkan genom att prata, protestera, sjunga och allt man kan tänka sig, hehe ;) Tack alla ni som var med att ni gjorde Kaspers dop minnesvärt och vi tackar så otroligt mycket för alla fina presenter! Nu går mina ögon i kors, natti! 



Kommentarer
Postat av: Anja - 17 & mamma!

Duuu, kolla lite i min blogg så hittar du kanske en liten överraskning! ;)

2011-06-12 @ 22:19:01
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0