min prins är värd det allra bästa

Idag skulle jag vara på sjukhuset 10.45 och tar förgivet att Kasper ska vakna runt 7-8 som han brukar, men såklart vaknar han 9.30?! Skönt med lite sovmorgon iallafall. Jag stressade till sjukhuset och kom en aning försent, men så är det ibland. Stressade hem och ringde massa samtal, positiva sådana, och vid tvåtiden tog jag och Kasper bussen till Parkenzoo och spenderade dagen där med våra fina vänner Samantha och Ebba, hur mysigt som helst, dock vääldigt varmt! Men ska inte klaga.. Tog en sväng till Tunapark också och inskaffade nya skor till både mig och Kasper. Nu sover Kasper och jag ska också lägga mig om en stund.
Imorgon är det en lång dag, ringa samtal, hem till torshälla & packa lite medans Kasper är med pappa Charlie, leta recept till dopet, brodera dopklänningen, & så vara människa däremellan. En sak är jag säker på iallafall, jag ska göra allt för att Kaspers dag på söndag då han döps ska bli den bästa dagen någonsin, trots omständigheterna, min lilla prins är bara värd det allra bästa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0