stress stress stress

Åh, vilken stressig dag! Jag och Kasper klev upp vid 9.30 och klockan 13 tog vi bussen till stan för Kasper skulle umgås med sin pappa ett tag. Påväg hem igen träffade jag på Jossan och hennes mamma så jag gjorde dom sällskap till Lidl och sen hem. När jag väl var hemma började jag och mamma baka tårtor, som blev mindre lyckat, hoppas det går och äta imorgon iallafall! Vid 17.30 fick jag gå till Lidl och hämta hem min prins, med en halvklar tårta stående i köket där hemma.. Kasper somnade för ungefär en timme sen och vi har precis börjat gjort bullar, och klockan är 21.51?! Jag som skulle hinna både gå hem till pappa och fika lite och gå över till Jossan och umgås lite, menmen sånt som händer. Nu gäller det att fokusera på att göra morgondagen till den allra bästa för mammas plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0