Josefine och Charlie

Vad heter ni? Josefine & Charlie
Hur träffades ni? Genom Jennifer och Dennis :p 
Är ni förlovade? Nej :)
Bor ni ihop? Yes
Har ni barn? Ja, en liten Kasper. 
Har båda körkort? Nope! 
Isåfall, vem kör bäst? Det är nog Charlie isf!
Kommer du ihåg er första kyss? Yesbox!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Vet faktiskt inte.
Vem är äldst? Charlie, 1år och 16 dagar!
Vilka stjärntecken är ni? Jag är stenbock och han vet jag inte haha :(
Vem fyller år först på året? Jag, 5 januari och han 20 December :p
Vem är längst? Charlie
Vem sjunger bäst? Haha, ingen av oss!
Håller ni varandra i handen på stan? Såklart.
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Nej.
Blev du kär vid första ögonkastet? Ja 
Har ni någon speciell låt? Nä :p
Har ni varit utomlands tillammans? Nej
Vilket är ert bästa minne? När Kasper föddes. 
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Hm, kollar tv och myser.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Andra sidan stan :p
Blir du lätt svartsjuk? Nej, inte längre.
Brukar ni bråka? Ja, det gör väl alla. 
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Allt.
Brukar nån av er prata i sömnen? Haha, sometimes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0