HÄXAN OCH RANDIGA KATTEN

§Inatt har jag inte sovit bra alls. Har haft massa läskiga och konstiga drömmar som jag vaknat
av och så vaknade Kasper vid klockan 1 och åt, och sen klockan 5 och åt då med. Vi vaknade
iallafall 07.10, eller Kasper behagade att vakna då, och han somnade om vid nio, då jag också
gick jag la mig, och vi sov till klockan 11. Just nu känns det lite som i början då Kasper var nyfödd,
att man sov lite när som helst på dagarna, men vad gör man inte för lite sömn? De dagarna vi inte
har något planerat gör det ändå ingenting..
Just nu står Kasper framför TVn i sin gåstol och kollar på något barnprogram om en häxa och en randig katt ;)
Idag ska vi iallafall till affären och köpa våtservetter och posta ett brev, kanske en promenad till ÖB?



Kommentarer
Postat av: Vidaragnethe

Excellent site.

2011-10-11 @ 15:37:25
URL: http://vidaragnethe.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0