livet är bra orättvist

Jag sitter och läser bloggar om barn som gått bort i canser. Det är så sjukt, så orättvist! Dessa barn som aldrig fick leva livet, bli tonåringar, ta studenten, skaffa en egen familj, ha en framtid. Kan aldrig föreställa mig hur det känns att förlora Kasper, och jag vill inte ens tänka tanken. Det kan hända alla, det är ingenting man bestämmer själv, men det är så orättvist att vissa barn blir så illa behandlade av sina föräldrar som kan välja hur deras barn ska bli behandlade. Dessa sjuka barn eller deras familjer och närstående har inte valt att genomlida det dom gör. Jag och min familj hade turen att vi fick ha kvar våran lilla syster som var väldigt sjuk när hon var ungefär i Kaspers ålder. Man ska inte ta nånting för givet. Man ska ta vara på det fina man har runt omkring sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0