pannkakes

Idag startade våran dag lite innan klockan 6, mindre kul.. Kasper somnade om klockan 7, så
då passade jag på att sova en stund jag med. En timme senare gick jag upp och fixade mig,
och en stund senare väckte jag Kasper och fixade honom. Vi tog bussen ner till stan,
jag och Charlie skulle på samtal, som gick superbra! Efter det unnade vi oss med Mcdonalds,
mums! Tog bussen hem och lekte en stund i lekparken och till middag har vi ätit pannkakor,
jag älskar verkligen pannkakor! För ett tag sen var det ett par och kollade på lägenheten,
& såfort dem satt foten utanför dörren gick Charlie och la sig och Kasper somnade alldeles nyss också.
Nu sitter jag och småkollar på Semesterduellen, och ska strax ta tag i disken, göra en pannkaksrulle
och sätta mig och kolla på Skilda världar, galet bra! Någon som vet om det finns säsong 2?



Åh, vad jag älskar er min fina familj♥

Kommentarer
Postat av: Anja - 17 & mamma!

Vi tar fruktpuré på toppen av skeden, men det funkar bara ett par gånger. :(

2011-05-19 @ 21:15:03
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0