Parken zoo

Jag slits fram och tillbaka, varför blev det ens såhär? Våra fina år tillsammans, är det bara bortkastat?
Jag vill bara att allt ska bli bra igen, att det ska bli som vanligt..
Nog om loveproblems, Kasper har sovit sen klockan 21.15 ungefär och min syster och pappas tjejs barn åkte för en stund sen, hon skulle följa med hem hit och hämta lite kläder till dopet och hennes skolavslutning, så glömde hon det, såklart! Dom sötnosarna hjälpte mig och diska och städa lite, tack♥ Idag var vi som sagt på Parkenzoo, supermysigt! Dock dåligt väder och gnällig bebis, men så är det ibland. Kasper vann en bamseboll :D Vi stod i kö till radiobilarna när han kom med pappas tjej och den stora bollen och bara lyste, så himla glad var han och slog på bollen, det är lycka♥ Nu ska jag försöka få in mig nånting och äta och sen smaska chips som aldrig vart av igår.. Natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0