Godmorgon, Godnatt

Igår somnade Kasper runt åtta tror jag det var, och jag och Sandra la oss i sängen för att sova vid 00.00, jag kollar på ett avsnitt av OTH, ett till, ännu ett till, och klockan är helt plötsligt 03.30. Och jag kan inte sova! Stänger av allting och tänker att nu måste jag sova eftersom jag ska upp 7.00. Vem vaknar inte då, min älskade lilla gulliga son.. Så halvsex somnade jag, så jag ställde in mötet, Sandra gick upp vid 8.30 och åkte till skolan  och vi sov ända till 10.30. Så nu är vi är, ska snart äta lite lunch/frukost och sen får vi se vad dagen har att erbjuda :) Min syster kanske skulle komma, Carro & Therese kanske skulle komma, och Kasper ska kanske vara med sin pappa. Who knows?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0