Im a fighter

Jag är inte arg. Jag orkar inte ens lägga energi på att vara arg på någon som gör misstag efter misstag. Men varsågod för att du har fått utnyttja mig och mitt&kaspers hem, vill bara ha ett tack för det. Jag är så otroligt besviken på mig själv först och främst, att jag vek mig och gick tillbaka till det vi hade. Hur kunde jag ens tro att det skulle bli bra? Var väl blind, för blind. Jag hade förhoppningar om att du älskade mig mer än så, att du var tillbaka för mig skull, men jag hade fel. Men nu är det slut på det, alla visar väl nångång i livet vad dom är för personer egentligen, och vissa har visat det klart & tydligt för längesen. Nu är det jag och Kasper, och den här gången ska jag inte sjunka ända ner till botten, utan ska försöka ta mig upp till toppen så snabbt som möjligt, punkt slut!




Kommentarer
Postat av: mamma till Adam, Yacob & lillen i magen

fy va jobbigt =( tillåt inte att han gör det en tredje gång bara. du är värd så mycket bättre och är otroligt stark som orkar med allt trots de du går igenom! Kram

2011-11-27 @ 11:57:49
URL: http://familylife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0