littlebrother♥

Lillebror var nattgäst hos oss inatt, mysigt. Igår kväll somnade Kasper runt 20.30 och fick för sig att vakna igen 22.30. Vid 23.30 fick Alex nog så han gick och la sig i min säng och lyssnade på berättelse på CD-spelaren, och somnade. Då var det bara Kasper kvar som var envis som en liten åsna och somnade inte förrän två brevid mig och lillebror efter att varje gång jag la han i sin säng så ställde han sig upp och släckte och tände taklampan (knappen är precis vid hans säng.) Men vi somnade tillslut och vaknade vid 9.30 idag.
Under dagen har vi bara busat och lekt, och jag har även känt på hur det är att vara 2barnsmamma, ingen lätt match ;) Men så underbart och se hur fint dom leker ihop och skrattar tillsammans, även om dom ryker ihop ibland och börjar bråka, HAHA. Det värmer verkligen i hjärtat. ♥
Nu på kvällen kom mina grannar Tim och Matilda över, vi spelade Yatzy och snackade lite strunt, trevligt som vanligt! :) Nu har jag precis badat och ska ta datan och lägga mig i sängen och kolla OTH.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0