14 dagar kvar

Idag klev jag upp halvnio för en gång skull. Emelie sov vidare så jag tog in Kasper och hans
matstol i badrummet så jag fick duscha! Kasper somnade vid 11.30 och vid tolv kom Kaspers pappa.
13.00 vaknade Kasper och dom drog iväg en stund. Hämtade Kasper vid bussen vid 16.00 igen. Har köpt
en ny jacka till Kasper idag, en höst/vårjacka. Har även köpt massa kläder+vinterskor till Kasper den här månaden så nu går det ingen nöd på honom fram tills våren :) Han har också fått en leksaksratt till vagnen
som egentligen var tänkt som födelsedagspresent, och kläderna också, men han fick det i föreväg :D
Har beställt hem nappar med texten "mammas älskling" på men dom använder han såklart inte, bara
spottar ut dom eller kastar iväg dom, haha :( Får hitta några roliga leksaker som han får öppna på sin
födelsedag istället :D Nu sover han sen några timmar tillbaka, och jag ska lägga mig i sängen och kolla på världens bästa OTH♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0