Today and yesterday

Igår efter dagis kom Kaspers pappa och hälsade på en snabbis på dagis innan dom tog bussen till Torshälla. Jag gick hem där M sov så sött :) Fick skjuss till träningen vid halvfem, tränade, tog bussen till Torshälla för att hämta Kasper. Stannade kvar en liten stund, sen tog vi bussen hem. Nu är Kasper på dagis, han började 10.30 idag, och jag ska hämta honom klockan 14 igen. Han var så duktig idag, han satt i mitt knä innan jag gick, så sa fröken att dom skulle gå och dansa, då hoppar han ner från mitt knä, vinkar, tar fröken i handen och går iväg. Mammas stora prins, vad stolt jag blir! Nu sitter jag och äter lunch, och ska forsätta städa sen. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0