Dag 11 - mina syskon.

Dag 11 – Dina syskon
Dag 12 – Vad som finns i din väska
Dag 13 – Denna vecka
Dag 14 – Vad du hade på dig idag
Dag 15 – Dina drömmar
Dag 16 – Din första kyss
Dag 17 – Ditt bästa minne
Dag 18 – Din kärlek
Dag 19 – Något du ångrar
Dag 20 – Denna månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Något som gör dig upprörd
Dag 23 – Något som får dig att må bättre
Dag 24 – Något som får dig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Dina rädslor
Dag 27 – Din favoritplats
Dag 28 – Något du saknar
Dag 29 – Dina mål
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Jag har tre stycken syskon. Två systrar som har både samma mamma
och pappa som mig, och en lillebror som har samma mamma som oss.
Min äldsta lillasyster heter Fanny Lovisa Elisabeth och är född 7 Januari 1995.
Jag var nog världens lyckligaste tvååring som fått ett syskon när hon föddes.
Fanny har alltid vart ett gottemonster och det är hon än idag, hihi.
När jag var 4 år och Fanny 2 år fick vi ett syskon den 29 April 1997.
Den lilla tjejen fick namnet Matilda Anja Elisabeth. Jag kommer ihåg att
när hon föddes bråkade jag och Fanny jämt om vem som skulle hålla i henne,
haha! Vi tre delade på allt när vi var små, vi tog alltid hand om varandra och
såg till så att alla tre mådde bra.
Några år senare, den 3 Februari 2005 fick vi en lillebror som fick heta
Alexander Kjell Rune. Jag kommer ihåg att jag var i skolan och hade lunchrast,
så ringde min lådsaspappa till min mobil och berättade att vi fått ett syskon.
Då sprang jag igenom hela skolan för att hitta Fanny och Matilda för att
berätta att vi fått en lillebror!
Utan min underbara syskon skulle jag inte aldrig varit den personen
jag är idag. När man är ledsen gör dem en glad.
När man bara ser mörker är dem mina små värmeljus.
Jag är så otroligt tacksam att jag har er, allihop.
Ni ska bara veta hur mycket jag älskar er. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0