Dag 20&21 - Denna månad & Ett annat ögonblick.

Dag 20 – Denna månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick

Dag 22 – Något som gör dig upprörd
Dag 23 – Något som får dig att må bättre
Dag 24 – Något som får dig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Dina rädslor
Dag 27 – Din favoritplats
Dag 28 – Något du saknar
Dag 29 – Dina mål
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Denna månad började med att min älskade morfar lämnade oss efter nästan 3 år med cancer. Min fina pojkvän har fyllt 19 år. Det har vart första, andra, tredje och fjärde advent. På julafton kommer jag och Kasper åka till min pappas släkt i tumbo och fira jul där, sedan hem till mamma på kvällen. Dagen innan nyårsafton är det begravning. Ja, vad kan man säga mera?
Ett annat ögonblick är klart då Kasper kom till världen, när jag fick höra hans skrik för första gången. Jag vill bara uppleva det om och om igen. Jag grät helt hysteriskt och kände mig som världens lyckligaste som fått en son som mådde bra. Jag ville bara ställa mig upp och pussa och krama ihjäl Charlie, men det gick ju förstås inte, he-he.


Kommentarer
Postat av: CECILETTE - CECILIA EWERLÖF

Gud vad söt bild! <3

2010-12-22 @ 16:36:33
URL: http://cecilette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0