Slagstaglass


Idag fick jag sovmorgon till klockan halvnio, tack Kasper! Han sov bredvid mig från klockan
ett inatt och vaknade inte en ända gång, skönt :) Idag har iallafall vart på Slagstaglass och
ätit premiärglassen! Hade dock lite bråttom, så det vart en vanlig mjukglass med strössel,
men gud så gott! Gick sen till ÖB för att handla lite, bla. Tvätt och sköljmedel, schampo och
balsam och inte bara en engångsgrill, utan tre! Känns rätt sjukt att jag inte har ätit grillat än,
men det ska det bli ändring på :D

Annars har vi bara vart hemma, har gjort en halvt misslyckad kladdkaka nu på kvällskvisten,
men den vart god ändå. Nu ska jag sussa, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0