DAGENS.

Idag har har vi ätit lunch med Maja på stan, mycket trevligt och god kinamat♥
Gick sen till banken för att sätta in pengar så jag kunde betala in en räkning, och sen när jag kom
hem såg jag att jag fått mina andra pengar, haha nödvändigt. Jag har städat, diskat och dammsugat
hela lägenheten, vuxenpoäng till mig! När jag sen ställer mig för att värma mat till Kasper har han ner
en blomkruka i golvet så det är jord och vatten överallt, haha!
.
Nu sover Kasper och jag ska moffa popcorn, chips och choklad och kolla på "hur många lingon
finns det i världen". Det är skönt att bo själv faktiskt, skönt att ha soffan för sig själv och slipper dela
med sig av det goda, haha :D Imorgon bär det av till Katrineholm för mig och Kasper, eftersom det
bara är massa jävla ursäkter hela tiden. Ska iallafall göra en tatuering, woopwoop :D



Vill ha såhär fast 3 hjärtan, ett för varje syskon :)

Kommentarer
Postat av: N

Jätte fint med hjärtan, vill göra likadant och har funderat på det ett tag. 3 hjärtan, 2 för mina syskon och 1 för mamma :)

2011-08-26 @ 19:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0