Sommaren 2011

- dog någon som stod dig nära?
Nej.

- vilka länder besökte du?
Lettland.

- är det något du saknar sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?
Ja, mer värme.

- vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
11 Juni, kaspers dop :)

- största misstaget?
Jadu, lät mig själv bli så sjukt sårad och ledsen och la för mycket energi på det.

Och att jag börjat röka igen..

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej :)

- bästa köpet?

Hm, har köpt så mycket.

- vad spenderade du mest pengar på?
Kasper, lägenheten.

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, alla mina underbara vänner och min son.

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011

Vet inte, har inte lyssnat på så mycket musik.

 

- var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

Hundra gånger ledsnare.

- vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Badat och solat

- vad önskar du att du gjort mindre?
Deppat, haha

- hur tillbringade du midsommarafton?
Var hemma hos mamma tror jag, haha kommer inte ihåg.

- blev du kär i sommar?

Nej, bara olyckligt kär.

- hur många förhållanden?

Avslutade ett.

- favoritprogram på tv?
2 och en halv män :D

- bästa boken du läste i sommar?
Hm, vet inte haha

- största musikaliska upptäckten?
Ingen aning

- något du önskade och fick?
Vet inte 

- något du önskade dig men inte fick?

Ja.

- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?

Fick inte sommarlov, har haft lov hela tiden, haha.

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ja, att vissa idioter försvann ur mitt liv.

- vad fick dig att må bra?

Mina vänner, familj och lilla Kasper.

- vem saknade du?
C.

- de bästa nya människorna du träffade?

Jadu, Maja? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0