finfint

Idag var jag på sjukhuset, hos specialtandläkaren. Kasper somnade 20 minuter innan jag skulle vara där och vaknade när det var min tur, men han var snäll som en ängel under hela tiden, och han fick tillochmed sitta i tandläkarstolen, den ni! :D För min del gick det väl sådär, samma visa om och om igen, orkar inte ha ont längre.. Men aja, efter det tog vi bussen hem och lagade mat. Syster kom över och busade, och efter en stund kom mamma och mogge med en ny hylla till Kasper, underbara ni! ♥ Har ätit pizza idag också, mums! Kasper somnade för en stund sen, och jag sitter här och bara kukelurar.

Kommentarer
Postat av: c

När kasper kom till världen, fick du mycket uppmärksamhet från vänner och andra runt om kring?

2011-12-19 @ 13:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0