fullspäckad dag

Hello!
Igår var Issa och Emelie här, vid halvtio kom Emil och vi köpte till förrådet och hämtade Kaspers växasäng. Vi höll på hur länge som helst med att försöka bygga ihop den och fem minuter innan Icamaxi stängde sprang jag och Issa som idioter för att köpa vit målarfärg. Klockan 02 inatt hade jag målat klart :)
Idag klev vi upp vid 11.30, och bytte Kasper säng som hade torkat över natten. Städade och diskade lite. Kasper somnade igen vid 15 och 17.40 tog vi bussen ner med moster för att möta Emelie och fixade lite på banken. Tog bussen hem igen och hoppade av vid Icamaxi. Handlade lite mat för resten av veckan, skönt att få det avklarat :) Idag har även mamma och deras julklapp kommit, och Kaspers Godjul-kort. Så nu har vi 10 stycken julkort här hemma som väntar på att skickas iväg. Imorgon ska jag gå och handla till min söta farmor, och slänga hennes sopor också, så sjukt halt ute, så det är bättre att Super-Josse tar hand om det :D Efter det åker jag och Kasper till sjukhuset och hälsar på Malin ♥ & klockan 16.30 har min lillebror luciafirande, woho :D

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ska kasper fira jul med dig eller hans pappa eller firar du och kaspers pappa jul tillsammans?

2011-12-13 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0