onetreehill ♥

Igår var C här och busade med sin son, och på kvällen åkte vi pulka och hade snöbollskrig med Emelie och Rasmus, skojsigt, hihi! Vid 22 kom Issa och hade köpt med sig grillade kycklingklubbor, mums! Satt och nördade sista avsnittena i One Tree Hill säsong 7, och det vart liiiite väl sent vi somnade, menmen! Nu försöker jag hitta säsong 8 och det finns inte, blir galen! :o Skulle egentligen vara hos spectandläkaren nu, men vi vaknade sent och har så ont i huvudet, så fick en tid imorgon istället..

Kommentarer
Postat av: c

Hey, jag håller på med ett projektarbete om graviditet osv och jag skulle vara tacksam om du kunde svara på några frågor:)



1. Hur var attityden från föräldrar,vänner, pojkvän och skolan när dom fick reda på att du var gravid?



2. Hur blev du bemött på MVC?



3. Vad hade du för symtom?



4. Hur var förlossningen och hur blev du bemött?



5. Tiden efter hur har det gått med arbetet med ditt barn?



du är självklart anonym i mitt arbete :)

2011-12-20 @ 10:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0