7 ÅRS OLYCKA.

Idag var Kaspers pappa här och busade med Kasper medans jag var på ungdomssmottagningen. Gick sällskap hem med Jossan, och när jag kom hem sov han som en stock. Vid halvsex följde vi med C till icamaxi, där vi träffade Emelie. Gick in och köpte blöjor, gick ut och rökte, då ringde mamma och sa att dom var på icamaxi, så vi gick in igen och gjorde dom sällskap. Gick hem och gjorde mat, kyckling, ris och sås, mums! När jag pratade i telefon med L vände jag Kasper ryggen EN sekund, och då hör jag världens duns och hans kallskrik, och springer ut i vardagsrummet, och där ligger min stora spegel i småbitar, bara ramen kvar! :( tack gode gud att min son kom springades livrädd mot mig och inte under spegeln.. Nu ligger Kasper och sover och jag sitter här och bara grubblar och tänker. Tur att jag har min bebiscarro, hon förstår mig ♥
fina hjärtat i pappas keps ♥

Kommentarer
Postat av: Carrroooo

Cajjo förstår<3 hihi!

2011-12-15 @ 02:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0