godmorgon!

Inatt vid fyra vaknade Kasper och fick välling och somnade om efter ett tag, när jag vet jag inte för jag somnade, haha :) Kasper vaknade vid 10.30, tog min telefon och kröp ner och satte sig på golvet och börja pilla med den, så ringer den precis när han håller i den, creepy! Menmen, klockan är snart 13.30 och vi har bara legat i sängen och busat massor och kollade på one tree hill. Disken är borta, tvätthögen är borta, så jag ska göra oss lite lunch sen ut på en promenad! :)
min älskling ;)

Kommentarer
Postat av: sofia - mamma till mio & bullen

hej, fin blogg du har! och jag ÄLSKAR OTH, alltså lucas och nathan mmm! haha ha det bra!

2011-12-02 @ 12:58:35
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0