Kasper är inte jag!

Jag förstår inte hur folk orkar vara så falska. Verkligen anpassar sig efter situationen och lådsas vara den perfekta människan. Min son är inte jag, vi är inte samma person. Han ska inte behöva bli undanskuffad och bortskött bara för att jag är hans mamma och han bor hemma hos mig. Han är fortfarande någons barnbarn, brorsbarn, systerbarn, han är bara Kasper och har inte nånting med det här och göra. Menmen, han har så många andra som bryr sig om honom och älskar honom, oavsätt vad. & det är jag glad för! ♥


Kommentarer
Postat av: mommo

Ja du gumman, jag håller med dig..han är verkligen värd att bli älskad<3 Tyvärr finns det skitstövlar överallt o extra skitstövel är man om man staffar ett litet barn på det här sättet:-((

2011-11-21 @ 15:20:41
Postat av: Carolin

Åh! Så synd att vissa människor är som dom är.... Både du och Kasper är underbara! Det kommer jag alltid att tycka<3

2011-11-21 @ 17:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0