kalabalik

Imorse gick jag upp strax efter 8, åt frukost och fixade mig, vid kvart i nio väckte jag Kasper, gav han välling, bytte blöja och klädde på han kläder. När vi ska gå hittar jag inte mina nycklar! Vart rena rama kaoset eftersom jag måste ha nyckeln till barnvagnsrummet, där BÅDE pulkan och barnvagnen står. Men till slut sprang vi över till mamma och lånade morbrors gamla vagn, så vi kom iväg till dagis ändå, dock lite sena :) Gick superbra där, som vanligt. När vi kommer hem och öppnar dörren står gulliga Emelie och viftar med nycklarna, hon hade hittat dom! Och nu funkar mitt abonemang igen, så nu kan jag smsa och ringa igen som en normal människa, wiho! Kasper somnade nästan direkt när vi kom hem och jag har skickat in min uppsats och tog en tupplur, hur trött som helst. Nu sitter jag och funderar på om jag ska träna idag eller inte, vetetusan om jag orkar.. Nu luktar det som Kasper gjort i blöjan, see you bitches, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0