loool

Idag vid 12 tog jag Kasper på cykeln och cyklade iväg och träna i det underbara vädret! Efter träningen gick vi in på Willys och handlade, gjorde lite ärenden på stan, cyklade hem och lämnade maten hemma, gick över till mamma och åkte och storhandla på icamaxi. så nu är det proppfullt i både kyl, frys och skafferi, känns ju lagom braaa! Efter affären sprang jag upp med ääännu mera mat, sen hem till mamma och åt, spagetti och köttfärssås, mums! Nu har vi precis kollat på BB och Kasper ligger och sover här bredvid mig, jag ska nog hoppa in i duschen snabbt innan jag och syster moffar till muminfilmer, like it! Imorgon ska Kasper vara hos sin pappa över natten, och jag ska mysa heela dagen med min sötnos! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0