Onsdag

Bellen sov hos mig inatt, alltid lika mysigt♥ Imorse var det kämpigt att ta sig upp ur sängen, men vi fixade oss och traskade iväg till dagis. Var bara med en halvtimme på morgonen, sen satte jag mig i personalrummet och pluggade fram till halvtolv då Kasper ätit färdigt :) Dom säger att det går jättebra för honom, glad mamma! Kasper somnade på 2 röda när vi kom hem och jag pluggade lite till, och åt lite lunch. Jag ♥ mat! Jag ska strax väcka min plutt, vi ska åka till lagersberg och träffa våra fina vänner Ida och Christoffer, var ett tag sen nu. Om vi gör Emelie sällskap till stan i snöovädret eller inte, det återstår och se, puss!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-20 @ 22:02:54
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: i mean it'

vakta ryggen på din son , man vet aldrig vem som kommer & skadar honom ! passa dig din falska patetiska fitta '

2012-03-07 @ 19:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0