DUTTI KILLE!

Idag vid tvåtiden ringde min faster och sa att hon var påväg till mig för att lämna Kaspers julklapp, hans fiiina vinterjacka :D Hon hade bytt storlek på den, så nu kan han ha den i vår/vinter istället för nu :) Var en liknande på bilden, men inte det märket :)
Idag har vi iallafall bara vart hemma, har plockat undan julsakerna och städat lite, och Kasper har blivit så duktig på att hjälpa till! Vi hade ätit lunch vid vardagsrumsbordet och jag går med tallrikarna till köket och börjar skölja av dom. Så kommer han gåendes med mitt halvfulla mjölkglas och ger mig det, springer till bordet och hämtar sin mugg och ger mig det också, så duktig! Plockat ner tomtar i kartongen har han också hjälpt till med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0