friday night

Var ett tag sen jag skrev. Kasper har börjat på dagis och har haft inskolning i 4 dagar, jag har vart med varje dag. Har gått hur bra som helst, han går fram till dom andra barnen och leker med dom, och är inte ett dugg blyg, personalen är helt underbara, så där kommer han nog trivas! :) Nästa vecka ska han vara där tills efter lunch och sova middag, och jag ska "backa" mer och mer, så jag till slut bara hämtar och lämnar. Helt sjukt att min lilla kille är så stor så att han går på dagis♥
Igår vart det iaf spontanutgång med mina favoriter, var på en fest i stan, tack alla underbara fina ni som gjorde min kväll♥ Kom hem vid 4 imorse, sov hos mamma där Kasper var, och han vaknade 8, men lillebror kom in efter en stund, så jag passade på att sova lite till ;) Nu är Kasper iväg med sin pappa och kommer hem vid 18, och tills dess ska jag plugga plugga plugga och städa lite därimellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0